Jedním z nástrojů moderního marketingu jsou reklamní předměty. Ty slouží nejenom jako dárky pro vaše stálé nebi potencionální zákazníky, ale také jako prostředek pro budování značky a jejího dobrého jména. Reklamní hrníčky, reklamní propisky, reklamní klíčenky, reklamní textil…to vše může plnit funkci reklamního předmětu. Nabídka reklamních předmětů je skutečně velmi rozmanitá. Jaké jsou výhody reklamních předmětů? Jejich největší výhodou je to, že dokáží vytvořit trvalý dojem. Pokud je srovnáme například s televizní reklamou, ty mají jen omezenou životnost.
Reklamní předměty mají tendenci zůstat u uživatelů déle. Pokud zákazník dostane například hrneček, bude ho pravděpodobně používat pravidelně a tím má opakovaně na očích vaše logo či značku. Další výhodou jsou náklady. Reklamní předměty se často vyrábějí hromadně, což snižuje jejich cenu. Kromě toho, jejich hodnota vydrž daleko déle než u jiného typu reklamy. Představují také docela jistý návrat investice za marketing.
Typy reklamních předmětů
Kancelářské potřeby
Kancelářské potřeby jsou oblíbeným reklamním předmětem. Ať už se jedná o propisky, bloky nebo třeba sešívačky, to všechno je oblíbené mezi firmami, které cílí na tyto předměty. Snadno se personalizují a jsou běžně využitelné v každodenním životě mnoha z nás.
Textil
Reklamní textil je taktéž velmi oblíbený. Reklamní předmět můžete vytvořit z triček, mikin, čepic nebo plátěných tašek. To všechno jde velmi snadno potisknout logem firmy. Jsou pak dobře využitelné na firemních akcích nebo veletrzích.
Domácí potřeby
Taktéž domácí potřeby, jako různé nádobí, hrníčky či dekorace jsou oblíbené v oddělení marketingu jako reklamní předmět. I tyto předměty se využívají každý den a pokud si je obdarovaný umístí v domácnosti, bude je mít neustále na očích, což přesně u reklamních předmětů chceme.